week 16

Hoi Allemaal,

Afgelopen week was een normale week behalve vrijdag. Toen zat ik op het lab van 6 uur ‘s ochtends tot 10 uur ‘s avonds in de hoop dat mijn experiment zou lukken, niet dus. Ik ben erna nog bij Elisabet wat gaan drinken met vrienden, echter ben ik daar half inslaap gevallen van de lange dag. Dus ze hebben me maar weer naar huis gebracht hahahaha. Zaterdag hadden we het afscheidsfeest van Camila (Colombiaan), Mariana (Mexicaan), Jona (Argentijn) en Sandra (Colombiaan). Super gezellig en nog een goeie tijd gehad met sommige die ik waarschijnlijk niet meer zou zien. Na afloop van het feest nog even bij Rita langs geweest. Zondag had ik een lunch bij Hellise met 8 vrienden, was super gezellig en lekker. Naderhand nog een potje uno gedaan en toen weer naar huis. Maandag ochtend ben ik vervolgens met Elisabet naar Juiz de fora gegaan om mijn Braziliaanse ID kaart op te halen, ben er nog maar 2 maanden maar toch een leuk souvenir. Verder nog kerst versiering gezien en de rest van de shopping hall.

Deze slideshow vereist JavaScript.

Hii Everybody

Last week was a normal week, except Friday. Friday I was in the lab from 6:00 till 22:00 hoping my experiment would work, it failed. Friday night we went to drink something at Elizabet’s house, but I fell asleep there hahahaha. Saturday was the goodbye party of Camila (Colombian), Mariana (Mexican), Jona (Argentine) and Sandra (Colombian). It was a good party and I had an amazing time with my friends, some I will probably not see again. After the party we went to Rita to party a little bit more. Sunday I had a lunch at Helisse’s house with other friends it was so delicious and fun, after the lunch we played some uno and after we went home. Monday morning I went with Elisabet to Juiz de Fora to pickup my Brazilian ID, I am here for like 2 more months but I like the souvenir. We also went shopping and saw the hole shopping hall with Christmas decorations.

Plaats een reactie